Przez krótką chwilę...

czwartek, 10 marca 2016

Zastanawiam się...

...nad prozaicznymi i przyziemnymi sprawami...
Wiosnę czuć bardziej, powietrze jest inne, dzień dłuższy, trawa przybiera kolor intensywnej, świeżej zieleni...słychać ją też w śpiewie ptaków...a w środę nawet bociana widziałam...
Toteż i nieco wiosennych i wielkanocnych aranżacji powstało u mnie...sama jeszcze nie wiem na co się zdecyduję...Choć chyba zostanę wierna swoim upodobaniom kolorystycznym i "nastrojowym"...a to u mnie teraz w okolicach wiosny i Wielkanocy brązy, zielenie i żółcie :)
I tak sobie pozbierałam parę ozdóbek, kilka dorobiłam i zastanawiam się...



 Gliniane ptaszorki-gwizdałki moich dzieci znajdą też zastoswanie dekoracyjne!



Króliczek i kurka od Izabelii (Bunny-Dreams) :)



Drewniane królisie wygrzebane w pudłach na targu "staroci" ;p



I
A recepta na wykonanie takich dekoracji jest prosta...SPACER z głową odwróconą w stronę słońca :)
Troszkę zbieractwa, takiego naturalnego też nie zaszkodzi (ale rękodzielnikom tego mówić nie muszę...zbieramy przecież namiętnie, bo się-przyda! ;p)...puszki rewelacyjnie sprawdzają się w roli flakoników, wyglądają pięknie w każdym kolorze...ozdobione odrobiną juty i sznurka zyskują nieco rustykalny wygląd...do tego nieco kamieni, mchu...troszkę gałęzi bazi...
Co Wy na to?

I jeszcze zieleń. Dużo zieleni i słonecznego żółtego...

 Recyklingowy świecznik...pomalowałam, przykleiłam serwetkę, dodałam wstążkę i zawieszkę z zimnej porcelany...poczułam wiosnę :)
Żółte i zielone domki rozweselą pomieszczenie :)


A do tego jeszcze ptaszki i podkładki i jajeczka...


 I zawieszki z zimnej porcelany :)


U Was Wielkanoc w jakie barwy się przyoblecze?

6 komentarzy:

  1. Swietne ozdoby. Takie wiosenne i kolorowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Ciebie świątecznie! U mnie bardzo skromnie w tym temacie... jakoś nie mam chęci na robienie wielkanocnych dekoracji...

    te serduszka z zimnej porcelany są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę ten świecznik jest mój;-)ja wyciągnę to co co roku i tyle;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same Cuuudenka Justynko :))) Ja uwielbiam kolorki zolty ,zielony na wielkanoc :))) Piekne dekoracje masz juz :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń