Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 30 maja 2016

Majówka

Jeszcze majowo Was witam :)
Maj piękny w tym roku. 
Toteż korzystamy z niego na całego. 
Na początku maja zrobiliśmy sobie z dzieciakami piknik, burza tego dnia na który mieliśmy zaplanowany piknik pokrzyżowała nam nieco plany i zamiast na łące piknikowaliśmy na tarasie. Ale dzieciaki i tak zadowolone. 
Maluchy pomagały w przygotowaniu deseru (winogrona i banany w galaretce)
A w ten cudowny kosz piknikowy zaopatrzyłam się u Ilonki <klik>









To nasza propozycja do zabawy w Klubie Twórczych Mam "Zrobione z Mamą- MAJÓWKA" <klik>


Robótkowo wreszcie coś drgnęło. Ale wiecie jak to jest...pogoda piękna, żal z tego nie skorzystać, a do tego roślinki wszystkie aż się proszą by o nie zadbać...
Ale ponieważ na długi weekend mieliśmy gości, nie obyło się bez rękodzieła. Razem nawet tworzyć jest raźniej :) Schowałyśmy się z Wiolą <klik> na chwilę jednego popołudnia przed słońcem ;) i oddałyśmy się twórczej wenie. Dziś tylko maleńki przedsmak kilkunastu bransoletek które zrobiłyśmy. Wiola naszydełkowała mi sznurków z włóczki, a ja dorabiałam zawieszki i zapięcia. Efekt się nam bardzo spodobał. Teraz pokażę Wam tylko bransoletkę z zawieszką biedronką i przy okazji zapraszam do trwającego jeszcze nieco ponad tydzień wyzwania w Klubie Twórczych Mam "BIEDRONKA" <klik>



Pozdrawiam Was ciepło!

8 komentarzy:

  1. jak zawsze smakowicie :) arobótkowanie z tobą to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! :) Jak ja bym chciała taki tarasik, też bym sobie takie pikniki urządzała. Kocyki, poduchy i smakołyki. Mniam, mniam! :)
    Ten koszyk piknikowy jest super. Kosz z prawdziwego zdarzenia. Pięknie! Dzieciaki zadowolone, mają kochaną mamusię! :) One się nigdy nie będą nudziły.
    Pozdrawiam, całuję - Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Razem zawsze raźniej. Fajna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten kosz! I jego zawartość :D
    marzy mi się taki piknik...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Piekny kosz ,alee ale jego zawartos mniaaam :)) Suuuper piknik mieliscie :)) A bransoletka Piekna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł niezły...moja Zosiula często robi piknik z kuzynkami..ale kończy się to spakowanymi w reklamówki tonami zabawek pod stołem w salonie:) Bo to wiesz..piknik pod namiotem..szkoda tylko, że wszystko zostaje, dopóki mama nie sprzątnie..

    OdpowiedzUsuń