Przez krótką chwilę...

środa, 11 maja 2016

Majowo...

Ten miesiąc jest chyba moim ulubionym. Poza jesiennymi miesiącami -  to na wiosnę własnie maj ujmuje mnie najbardziej. Kwitną jabłonie, mniszek, lilaki...a niedługo pojawią się też kwiaty robinii akacjowej i czarnego bzu! Sama słodycz! I pogoda...z dnia na dzień zrobiła się niemalże letnia aura :)








Taka pogoda sprzyja pracom polowym, ale nie zapominamy też co nieco potworzyć w domu ;)
Na wyzwanie cykliczne w Klubie Twórczych Mam BIEDRONKA <klik> jako inspirację przygotowałam grę na zasadzie "kółko-krzyżyk" z pomalowanymi małymi kamyczkami, do tego uszyłam biedronkowy-filcowy woreczek, żeby drewniany krążek i kamyczki móc ze sobą zabrać na jakiś majowy wypad:






Poza tym jak już w tle widzicie lilaka...i kwitnie on u Was to zachęcam Was do zrobienia z niego pysznej, aromatycznej herbatki!(Przepis TU <KLIK>)
Bez bzu nie wyobrażam sobie maja...Na kolację dziś były naleśniki orkiszowe z dżemem domowym porzeczkowo-jabłkowym i serkiem z cynamonem, kilka kwiatków lilaka do ozdoby i podkręcenia smaku ;) i lilakowa herbatka:






Pozdrawiam Was ciepło!

15 komentarzy:

  1. Taka herbatka to cud miód..na wiosenne wieczory..

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka herbatka to cud miód..na wiosenne wieczory..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna gra a ten bez ummmmm kocham bez

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna gra, ja kiedyś wydziergałam ją na szydełku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne widoki. W maju najbardziej kocham kwitnace jablonie i urodziny mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaaaa, kocham bzy! U mnie dopiero kwiatki się rozwijają, u Ciebie widzę, że już pięknie kwitną :)

    pomysł z kamyczkami do gry "kółko i krzyżyk" - świetny! Genialnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, a pomysł z pomalowanymi kamyczkami jest świetny - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudna macie Wiosne ,Maj Kochana :)) Teraz juz wiem o co chodzilo z ta herbatka ,szczerze sprobowalabym Chetnie :)) I zaciekawilas mnie tym drzemem musi byc pyyycha :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na przenośne kółko krzyżyk kradnę!!!- przepraszam:) ale to super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzę dziś po bez, będzie herbatka :)) A gra kółko i krzyżyk świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I pysznie i pięknie u Ciebie!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak w maju jest pięknie :).

    Bardzo fajny pomysł z kamyczkową grą w kółko krzyżyk :).

    Lubię bez niestety ma on dla mnie zbyt intensywny zapach ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyś...chyba kocham wszystkie miesiące tyle tylko, że maj to rozkwit całej flory... wszystko budzi się do życia tak na dobre...
    sielskie zdjątka pokazałaś...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz o tym, że ja dziś w pracy..przeglądam posty (a co, w soboty się nie pracuje:P) a tu każdy wpis z czymś pysznym:)

    OdpowiedzUsuń