Przez krótką chwilę...

niedziela, 31 lipca 2016

Lato w pełni

Kwiaty. Kolorowe kwiecie w ogrodzie. Kiedy zakwitną malwy, a potem cynie, mieczyki, nagietki i ogórecznik, nasturcje...wiem wtedy na pewno, że MAMY LATO :)











Znakiem, że mamy lato są też truskawki. Udało się nam w tym roku z truskawkami :) (oczywiście miesiąc temu ;) ) w sąsiedniej wsi pan który miał ich dość sporo, wpuszczał na pole znajomych, żeby sobie zebrali, a wiecie czemu? Nie były wielkie, idealne, nie były pryskane, na targu ludzie niechętnie takie kupowali...Nam takie nie przeszkadzają, nasze owoce i warzywa też dalekie od ideału, ale przynajmniej wiemy, co jemy :) :) Zatem nieco przerobionych a trochę zamrożonych, więc jeśli najdzie nas ochota na coś z truskawkami wyciągam garść i są :)
Taki mega kubek pyszności jest bardzo sycący i spokojnie wystarczy jako letnia kolacja :)
UKŁADAĆ warstwami (na 2 duże!! porcje)
-kilka pokruszonych herbatników
-szklanka mleka, 3 łyżki nasion chia, 2 łyżki wiórków kokosowych-odstawić aż chia napęcznieje
-szklanka truskawek-zmiksować
-inne sezonowe owoce
-opcjonalnie-zostało mi nieco "masy" serowo-budyniowej więc i ją wykorzystałam <KLIK>



W tak zwanym międzyczasie wannę zajmowały też ogórki ;) przerobiona została pierwsza tura cukini :) i papryka...teraz ogarniam chałupkę po bałaganie posłoikowym...





Robótkowo, powstało troszkę prostych biżutków, których jeszcze nie pokazywałam:







Pozdrawiam ciepło!

10 komentarzy:

  1. Z takimi zapasami zima nie straszna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakąś sałatke robiłas?podaj przepis na maila. ten ostatni komplet biżuterii cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mały pycholek w bukieciku przecudny:))))Jak dobrze mieć sąsiada?:)!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę Cię, nie zawstydzaj mnie... Ja nie cierpię robić przetworów i robię niejako z przymusu, a ile się nastękam przy tej robocie! Ale owszem lubimy mieć i jeść przetwory. U Ciebie widać serce, jakie wkładasz w przygotowanie choćby drobnej przekąski. I jak to pięknie wygląda :) Biżutki niby proste ale jaki ładne, ten jasy komplecik taki letni i pasujący do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze mieć sąsiada, dobrego sąsiada. Przetworów widzę mnóstwo a jeszcze pewnie będą. Ja niestety ogórków nie robię bo nie mam pewnego źródła ich zakupu. Często sprzedają zaraz po opryskach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj !!! Dzieje się u Ciebie, dziej !!! Z głodu nie zginiecie - to pewne ! Kwiaty w ogrodzie - piękne, a i biżuteria bardzo ładna, zwłaszcza biały komplecik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj Kochana ja na prawde musze Cie Koooonieecznie odwiedzic :))))) Cuudnie i do tego tak apetycznie ojj no musze :))) Pozdrawiam Was Serdecznie :))) Buuuziaki Justys :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki Przepiękne,Biżuteria Cudowna a Zapraw ogromna ilość - pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj z tymi przetworami..też się osprzątałam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo... Widzę, że też nie stać Cie na robienie kapturków dla słoików :) Przy takiej ilości... Kiedyś ktoś mnie spytał, dlaczego pokazuję słoiki bez kapturków, szydełkowych, na przykład, bo przecież tak piękniej wygląda. Na co odpowiedziałam, że jak bym tyle tych kapturków robiłam, to na słoiki już bym czasu nie miała :D

    OdpowiedzUsuń