Przez krótką chwilę...

niedziela, 21 sierpnia 2016

Morskie opowieści

Jeszcze do końca sierpnia Wasze dzieciaki mogą zgłosić swoją pracę w wyzwaniu "Zrobione z Mamą - Morskie opowieści" w Klubie Twórczych Mam <klik>
Razem ze swoimi maluchami przygotowaliśmy jako inspirację do wyzwania skrzynię piracką. Ulepiłam im z plasteliny skrzynię, którą następnie Zosia ozdobiła wyklejając koralikami i ozdobnymi guzikami. Zosia nawlekła także koraliki na bransoletkę, do której przywiesiłam zawieszkę delfinki.






A to już nasze "morskie opowieści" z tegorocznego wypadu...dziękujemy Przyjaciołom z Wolontariatu św. Eliasza <klik> za wspólnie spędzony czas :) :) :)















Jeszcze wcześniej przygotowując maluchy do wyprawy nad morze nasze wieczorne czytania kręciły się wokół historii i przygód związanych z morzem <klik>

Dlatego też dla Zosi powstała skrzyneczka rodem z jej ulubionej czytanki "Lato Stiny" Leny Anderson 



W czasie pobytu nad morzem oczywiście nazbieraliśmy z maluchami nieco skarbów z plaży kamyczków, muszelek, gałązek...a także drobnych bursztynków, które niedługo pojawią się w biżutkach...z tychże skarbów na razie dla 2 koleżanek Zosi i Antosia powstały takie pamiątki. Na Jarmarku Dominikańskim zakupiliśmy kilka starych buteleczek, które napełniliśmy piaskiem, kamyczkami i muszelkami, nieco tiulu, wstążeczka i znalezione piórko dopełniły całości.



A jeśli marynistyczne wzornictwo to coś, co lubicie zerknijcie jeszcze na pomysły upiększenia kuchni tymi elementami...<klik>...moją propozycją jest wianek:




Pozdrawiam Was ciepło!

6 komentarzy:

  1. Justyś... wszystko śliczne i bardzo ale to bardzo pomysłowe;
    lubię Twoje morskie opowieści
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie:-) ja lubię patrzec na prace w tym klimacie ale jakoś do mnie i mojego domu nie pasują. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, a takie wypoczynku tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie spedzony czas Razem Pieknie :)))) Piekne prace az sie chce tego morza laata by trwalo wiecznie :))) Pozdrawiam Was Serdecznie Justys :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace i cudowny rodzinny relaks. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!!!Dzieciaczki widzę zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń