Przez krótką chwilę...

wtorek, 30 sierpnia 2016

Na koniec wakacji

Witajcie.
Jeszcze przez kilka dni możecie stworzyć coś w pięknej palecie kolorystycznej i zgłosić swoją pracę TU <klik>...w Klubie Twórczych Mam. To nasze kolejne wyzwanie kolorystyczne. 
W linku do którego Was odsyłam możecie podejrzeć piękne i inspirujące prace dziewczyn z naszego zespołu :)

A ja jeszcze dodatkowo chciałam Was zainspirować takimi zwyklakami:






Morski wianek pokazywałam już w poprzednim wpisie...dla przypomnienia:



I jeszcze takie pudełeczko decou:




Zapraszam Was do udziału w zabawie <klik>
I paleta kolorystyczna do której tworzycie :)



Pozdrawiam ciepło!

ps. A tak w ogóle...to wczoraj minęło 5 lat odkąd jestem "tu" z Wami a Wy ze mną.
Dziękuję za ten czas. 
Szybko minęło. 
A mój pierwszy post z 29 sierpnia wykasowany podczas moich pierwszych prób "zmiany" na blogu ;) 
Tradycyjnie ktoś ode mnie otrzyma niespodziankę w podziękowaniu za obecność :) kto i co? Pewnie do połowy września coś wymyślę :)

POZDRAWIAM 


12 komentarzy:

  1. Ale wakacyjnie! Ten wianek będzie przywodził na myśl gorący piasek i morze...super! :) bransoletki mają piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko 5 lat? Ale jesteś wytrwała. Życzę Ci kolejnych 5 w blogowym świecie, bo tworzysz wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju rzeczy. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż sprawdzę zaraz ile u mnie lat...u mnie 23.07.2012 wow! ale ten czas leci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznościowe pudełeczko :) No patrz, w tym samym roku zaczęłaś blogować. Ja 8 marca :) Gratulacje. Dziękuję Ci za Twoją obecność tutaj i w ogóle w moim życiu, choć nigdy nawet nie rozmawiałyśmy ani się na żywo nie spotkałyśmy. Kolejnych owocnych lat Ci życzę kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy :) ciekawe połączenie niebieskiego z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudnie wakacyjnie u Ciebie Justys :)) Piekne prace Kochana ,widze ,ze Ty jak zawsze na pelnych obrotach cos robisz :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję blogowych urodzinek :)
    Bransoletki zwyklaki (jak je niesłusznie nazwałaś) są piękne.
    Pudełeczko też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wakacyjne bransoletki i wianek :)) Fajny pomysł na stworzenie pamiątki wakacyjnych wspomnień:) I 5 lat mówisz jesteś już tutaj! Obyś została tu nadal!:)) Mój staż w blogosferze też dluuugi ;) Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pudełeczko decu; fajne zestawienie kolorków; podoba mi się niebieski w połączeniu z pomarańczem
    pozdrawiam Justyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) Justynko..musisz mnie trochę pogonić, bo tyły w tym wszystkim mam..

    OdpowiedzUsuń