Przez krótką chwilę...

czwartek, 27 października 2016

Nie byłabym w stanie...

...czego? 
Przestać zachwycać się jesienią. 
Chociaż ostatnimi czasy swoją zmienną aurą potrafi nawet dać w kość, to jej złote, słoneczne oblicze wynagradza wszystko!
Więc gdy tylko możemy spacerujemy, delektujemy się widokami, toniemy albo w liściach albo w kałużach, zbieramy liście, szyszki, żołędzie kasztany. Przygotowujemy potem w domu jesienne dekoracje...









Zapraszam Was do zerknięcia na inspiracje nasze oraz innych "klubowych" mam oraz ich pociech w nowym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam "Zrobione z mamą - KOLOROWA JESIEŃ" <KLIK>

Bo jesień daje całe mnóstwo darów, z których należy korzystać...
Tym darem jest też czas...jesienne wieczory sprzyjają wspólnym działaniom.
Oto część naszych inspiracyjnych prac na powyższe wyzwanie...
Zosi bardzo spodobało się owijanie włóczki na drzewko. Sądzę, że w tym roku zrobimy też kilka bombek na choinkę w takim klimacie...


Październik obfituje u nas także w wiele uroczystości rodzinnych, zatem na warsztacie nieco "prezencików", między innymi taki komplecik:



O szydełkowe kwiatki do pierścieni na serwetki poprosiłam oczywiście Wiolę <klik>



 Kolejne w trakcie robienia...
A w międzyczasie :) dbamy o odpowiednią dawkę witaminki C :)


Pozdrawiam ciepło i słonecznie!

8 komentarzy:

  1. Zdjecia jak zwykle cudowne,moze powinnaś zostać fotografem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. no i same cudowności - jak zawsze Justynko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności...Mnie w tym roku jesień coś nie cieszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również niezależnie od aury zachwycam się jesienią! :) Choć przyznać trzeba, że zwłaszcza to słoneczne oblicze jest zachwycające :))) My też ostatnio zbieraliśmy skarby jesienne a potem coś razem tworzyliśmy :)
    Śliczne prezenty i smakołyki :))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko! Ja też uwielbiam Jesień, I również mam w domu dekoracje z wszystkich darów jesieni. Zdjęcia są piękne, A ten Komplecik Uroczy - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ogladac jak Pieknie spedzacie czas :))) Cuudne prace Justys :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh jak pięknie :) ja nigdy nie lubiłam jesieni, ale w tym roku chyba coś mi się zmieniło w postrzeganiu tej pory roku, bo naprawdę jest piękna... a przynajmniej ta jej pierwsza część, kiedy jeszcze kolorowe liście cieszą nasze oczy ;)

    Justynko, czy podałabyś mi przepis na te ciasteczka - orzeszki których zdjęcie jest w inspiracjach KTM?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny komplet tym bardziej bo w słoneczniki moje ulubione:)Pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń