Przez krótką chwilę...

piątek, 28 października 2016

Więcej kolorów

Wzięłam się ostatnio za prace przygotowawcze pod decou...wiecie...taka najgorsza część ;) baza, szlifowanie...potem kolor-ta faza znacznie przyjemniejsza, uwielbiam słoiczki z farbami, pędzle "ubabrane" w tych kolorach, wszelkie zakrętki od słoików, które służą mi jako mini-palety... i wtedy właśnie, gdy mieszam jakieś farbki zdaję sobie sprawę, że ja bardzo lubię kolor. 



Kolor wokół siebie. Dlatego jesień to mój czas, bo i moje kolory ;) 





Jedyne co się jak dotąd nie zmienia to kolor moich ubrań, w nich wciąż numerem jeden jest czarny :)
A skoro już mowa o kolorach, to może spodoba się Wam paletka kolorystyczna w wyzwaniu, które trwa już jakiś czas na blogu Klub Twórczych Mam <KLIK>

Moja inspiracja do tych kolorków to garść biżutków oraz "wieszaczek" na kolczyki z wiewiórką, którą dziewczyny z Klubu Twórczych Mam otrzymały od sponsora <KLIK>






Oraz taca, która trafiła już w dobre ręce...



Pozdrawiam Was ciepło...niech kolor - zwłaszcza na te szaro-bure dni- będzie z Wami...

9 komentarzy:

  1. Taca jest boska ☺szczegolnie ten motyw 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! Wszystko jest Śliczne, Ale ta taca zauroczyła mnie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piekna jesień u Was, przyznam się szczerze, że już od miesiąca myślę kiedy się w końcu spotkamy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne ciasteczka i jak ładnie udekorowane :).

    Jesienie u Ciebie :).

    Super prace wykonałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace :))) Kolorowe tak jak uwielbiam :))) Kochana Zycze Wam Pieknego Nowego Tygodnia !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. czytając Twego bloga Justyś czasami żałuję, że nie jestem młodsza a tym samym nie mam mniejszych dzieci... ,kiedyś nie było internetu i takich możliwości...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności Justynko!!! kolory jesienią są najbogatsze a Ty pięknie je eksponujesz :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, cudowna biżuteria...

    OdpowiedzUsuń