Przez krótką chwilę...

środa, 25 stycznia 2017

Styczniowe urodziny...

Po raz piąty :) Bo Zosia obchodziła piąte urodziny.
Liczba 5 to jej ulubiona...Początek stycznia to u nas straszne zimowe zamiecie...Dziadkowie (mieszkający 300 i 100 km od nas) i Chrzestny z żoną nie dojechali...za to pomimo niesprzyjających warunków pogodowych nie zawiodła Chrzestna z mężem :) w kameralnym więc gronie spędziliśmy miły wieczór. Był szampan dla dzieciaków, ciasteczka, tort...sztuczne ognie...


Marzeniem Zosi była sukienka/spódnica...jak tancerki...ważne by była rozkloszowana, kręciła się wraz z nią...weszłam z nią do popularnej "sieciówki" i ta moja mała modelka sama sobie spódnicę wybrała :) do kompletu także opaskę...zupełnie nie wiem "po kim to ma?"


W dniu urodzin tatuś zabrał Zosię na spacer do sklepu (bagatelka półtora km w jedną stronę)...więc z Antosiem miałam chwilkę by dokończyć niespodziankowy tort i ulubione bajaderki Zosi. Antoś był bardzo pomocny, obtaczał bajaderki w kokosie i wcale nie podjadał :) co mu się bardzo często nie zdarza ;)







Blogowe Ciotki też jak zawsze też pamiętały...

Ola i Grześ <klik>


Grześ jest rówieśnikiem Zosi...ostatnio dzieciaki szalały na jego urodzinach w parku zabaw:




Asia z Zosią <klik>

Daria z Adasiem i Niną <klik>




Kto by pomyślał, że po kilku latach blogowania NASZE dzieciaki będą pisały do siebie kartki :) MIŁE, prawda?

Zosia pomogła mi kilka dni później nawlekać koraliki na bransoletki...ja dodawałam tylko zawieszki...

Zrobiłyśmy taki komplecik na Wyzwanie "Zrobione z Mamą - ANIOŁEK" w Klubie Twórczych Mam <KLIK>


Natomiast i Zosia i Antoś lepili aniołki z modeliny, z których zrobiłam breloki...




Zapraszamy Was do wspólnej zabawy :)
POZDRAWIAM Was ciepło!

7 komentarzy:

  1. I zapomnialas dodac, ze Zosia do ciotki tez list napisala ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! Wszystkiego Dobrego Dla Zosi, Tort Wspaniały, Bardzo spodobały mi się te piąteczki, A biżuteria Śliczna Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. O jedna ciotka to wyśle coś z opóźnieniem, dużym opóźnieniem, ale za to Zosia będzie miała niespodziankę. Też styczniowa jest jak moja Iza :) Jak zawsze same smakołyki u Was, aż ślinka leci. Fajne biżutki poczyniłyście razem, zawieszki-skrzydełka są urocze. I anioły superaśne. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale już są duże Twoje dzieciaki :-)
    Najlepsze życzenia dla Zosi i pozdrowienia dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten czas szybko płynie... czasem aż chciałoby się go zatrzymać! ;) Przesyłam pozdrowienia i życzę wszystkiego dobrego dla solenizantki i dla Was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Zosi baletnicy!
    Zachwycałam się tymi Waszymi aniołkami - ślicznie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta spódniczka! Też mi się takie rozkloszowane podobają ;)
    a aniołki w postaci breloczków wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń