Przez krótką chwilę...

wtorek, 11 kwietnia 2017

Z gladiatora w księżniczkę...

Prawdę mówiąc, nie sądziłam, że to nastąpi tak szybko. Moja gladiatorka, Zosia-Samosia...zmienia się w lubującą się w różu i bardzo dziewczyńskich motywach księżniczkę ;) z pełnym asortymentem bajkowych księżniczek: z humorkami, fochami, tupnięciem nóżki czy manierami ;)
Czasami zabawne, czasami irytujące, czasami bardzo denerwujące...ale przede wszystkim RÓŻOWE...

Zrobi się Wam jeszcze bardziej różowo, bo oto ruszamy z nowym wyzwaniem w Klubie Twórczych Mam <klik>
Serdecznie Was zapraszam do udziału :)
Oto, co przygotowałam i prezentuję Wam w ramach inspiracji:
Szafeczka dla Zosi...z różowym motywem decou...stara powierzchnia (ni to żółty ni to musztarda) już po Wielkanocy zyska nowy kolor :)-biały...a może pudrowy róż? Zobaczymy.



Podkładki decou:

I garść bransoletek:





Oto banerek do zabawy:


A inspiracje wszystkich dziewczyn z zespołu znajdziecie TU <KLIK>

POZDRAWIAM Was ciepło jeszcze przedświątecznie :)

8 komentarzy:

  1. Róż...wiem coś o tym jako potrójna dziewczyńska mama :) Chociaż muszę przyznać, że Miriam od małego, niezmiennie kocha się w niebieskim kolorze. Miała po drodze przygodę z różem, bo wstydziła się, że lubi chłopięcy kolor, ale całkiem szybko jej to minęło. W miarę możliwości staram się wkradać dziewczynom czerwienie zamiast różu, ale to jest nieuniknione...nawet do tego stopnia, że coraz częściej mi się również podoba :) Czasami chciałabym, żeby moje dziewczyny jakoś tak bardziej odnajdywały się w świecie "dziewczyńskim", ale jak to mówi mój tata lepiej wychodzi mi wychowywanie je na hipiski hihi :) Pozdrawiam i zachwycam się komódką, mi się podoba nawet w takiej wersji :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! Komódka będzie Wspaniała, Podkładeczki są Urocze ,A bransoletki Prześliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Kochana :))) U mnie Emilie tak samo od niedawna roz i roz :)) Jeszcze nie wie ,ale siostra wczoraj kupila jej tornister rozowy i z konikami pony ,ojj bedzie radosc hihi :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taki pudrowy róż ...a bransoletki są bardzo fajne:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantyczny kobiecy kącik a dodatki w takim delikatnym różu to i mi się zaczynają podobać :)

    OdpowiedzUsuń