Przez krótką chwilę...

piątek, 26 maja 2017

Majowo

Najpiękniejszy spośród wszystkich miesięcy w roku...MAJ
Wyczekiwany, bo pełen świeżej zieleni, pełen słodkiego zapachu lilaka, mnóstwa innych kwiatów...
Miesiąc Komunii, miesiąc Maryjny, miesiąc, w którym świętujemy jako mamy swój dzień :)



Z okazji Komunii kuzyna przygotowałam ikonę:



A dla synka blogowej znajomej, który też przyjmował ten Sakrament zrobiłam takie ciasteczka:





Te ciasteczka, mam nadzieję, że mogę zgłosić do wyzwania Gościnnej Projektantki w Szufladzie <KLIK>


I jeszcze imieninowy torcik-kokosowy Zosi, ale ponieważ w bieli, też wpisuje się w majowo, komunijne klimaty. A przy okazji tego biszkopcika zapraszam Wam do wspólnego pieczenia w Klubie Twórczych Mam - Biszkopt <KLIK>




Pozdrawiam Was ciepło!

12 komentarzy:

  1. Majowo, komunijnie, biało.... Cudownie się wpisują Twoje złote rączki i serce w tę aurę Justynko! Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ikona a ciasteczka rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko! Masz rację maj jest najpiękniejszy i najbogatszy w Uroczystości, Ikona jest Cudowna, Ciasteczka rewelacyjne, A torcik apetyczny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności u Ciebie ! Nie wiedziałam, że piszesz ikony - to teraz już wiem. Pomysł na komunijne ciasteczka jest świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pisanie ikon to moje marzenie. Na razie to decou z podmalowaniem. Natomiast złocenia "uczyłam" się u konserwatorów sztuki, pomagając przy renowacji pewnego ołtarza.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ojj tak mamy Piekny miesiac :))) Prace Cudnie Kochana :)) A ciasto pyyycha :))) Pieknego SLonecznego Weekendu Wam Zycze Justys :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, ile ciastek! Raj :D piękne są!

    Kocham maj, chociaż ten tegoroczny nie był najpiękniejszy, szczególnie pierwsza połowa... jak był śnieg i było zimno...
    No, ale najważniejsze że teraz mamy już piękny, typowy zielony maj! Szkoda, że już się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyś i znowu smakowicie u Ciebie... ach
    no takich ciasteczek to jeszcze nie widziałam ... cudo !
    buziam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasteczka rewelacyjne - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasteczka przepiękne, podobnie jak tort i na pewno pyszne ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piekne i smakowite ale ciasteczka wymiataja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń