Przez krótką chwilę...

środa, 28 czerwca 2017

Kolorowy czerwiec

Czerwiec jak zawsze pełen kolorów. Kwiaty w każdym kącie. Zebrane na łące i w ogrodzie.
To czas gdy wszystko takie kolorowe...









Na truskawkowe przepisy zapraszam Was do naszego cyklu "Sezonowe mamy- czerwcowo truskawkowo"<KLIK>...u nas najczęściej robimy koktajle, lody, pierogi...niedługo czas zamknąć nieco smaku lata w słoikach :)









 Kwiaty goszczą u nas także nie tylko w wazonach...ale np w sałatkach:



A z dzieciakami też działaliśmy kolorowo-tęczowo, a to za sprawą nowej zabawy w Klubie Twórczych Mam "Zrobione z mamą - TĘCZA"<klik> do której Was serdecznie zapraszamy :)
Opis eksperymentów w linku powyżej. Dzieciaki miały mnóstwo frajdy. Dziękuję Wiolu <klik> za inspirację :)









Z kartki, na której Zosia namalowała tęczę zrobiłyśmy notesiki:




Zrobiliśmy też tęczowe naleśniki przełożone serkiem waniliowym zmieszanym z ubitą kremówką. Smaczne było owszem, ale jak dla mnie za dużo barwników. Może i fajnie wyglądało i smakowało nie najgorzej jednak mój żołądek odzwyczajony od takiej dawki "e" ;) Tak czy siak oko cieszyło :)



A w międzyczasie powstały między innymi takie maleństwa dla uroczych siostrzyczek:



Z okazji Dnia Taty też było kolorowo-truskawkowo:



POZDRAWIAM Was ciepło!

11 komentarzy:

  1. Justynko! Po raz kolejny uraczyłaś nas pięknymi Zdjęciami
    Wszystko jest piękne, Ale naleśników takich kolorowych jeszcze nie widziałam, Skrzyneczki piękne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast sztucznych barwników mogłaś użyć naturalnych kolorów-sok z truskawek,malin czy buraka,żółty to szczypta kurkumy,zielony -szpinak albo bazylia,fiolet-jagoda,jeżyna,nie mam pomysłu na niebieski,ale można go pominąć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że nastało lato. Tak sielsko i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zawsze pysznie, kwiatowo i tak sielsko :)
    tęczowe naleśniki mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alee Cuuudownie Kolorowo ii jak smaaacznie :))))) Moja mala z checia by sie wprosila na pierozki z truskawkami :)) hmm mooze teraz w te Wakacje wkoncu uda sie ,ze Was odwiedzimy :))) Ojj trzymam za to kciuki cala soba :))) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle różności u Ciebie ?! Nie wiem już na co patrzeć? najbardziej zachwyciło mnie przekrojone kolorowe ciasto ! Ciekawa jestem jak to jest zrobione. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intensywnie spędzony czas, niemal na każdym zdjęciu coś się dzieje, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia smakowite Justyś.. w sumie to wpadłam do Ciebie by skosztować czegoś dobrego... wirtualnie oczywiście... hihi
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, ale naleśniki to już mistrzostwo ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale kolorowo! Nie wiem, co najpierw chwalić... Bo i czas twórczo z dziećmi spędzony, i oczy i podniebienia zaspokojone pysznościami. Co jedno zdjęcie, to więkdzy zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń