Przez krótką chwilę...

środa, 11 października 2017

Taką lubię

...jesień.
Pogodną...nie za zimną...KOLOROWĄ...
Dlatego przy wyborze paletki do wyzwania kolorystycznego kierowałam się właśnie tymi kryteriami...by przywoływała ona na myśl jesień, która jest przyjemna, spokojna, pogodna, dość słoneczna...kolorowa od barw liści i nieco nostalgiczna dzięki jesiennym mgłom...


Tablica inspiracyjna oraz paletka kolorystyczna to inspiracje do wykonania prac w nowym wyzwaniu kolorystycznym w KTM <klik> do którego oczywiście bardzo Was zachęcam. Dziękuję klubowej koleżance Ani za zrobienie tablicy i banerka :)

Oto moja praca inspiracyjna do zabawy:

Prosty wianek z różami z krepy (róże zrobiła moja druga Mama, czyt.Teściowa)



Przyjemnego tworzenia :)
Pozdrawiam ciepło!





16 komentarzy:

  1. To prawda, jesień jak widać na fotkach także ma swój niepowtarzalny urok. Śliczny ten jesienny wianuszek, pięknie wyglądają te kwiatuszki z krepy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek jest rewelacyjny :) ....jeszcze godzinkę zmień w ustawieniach blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, dla mnie jesień to koszmar... Szczególnie taka rozpadana, nieprzyjemna... U Ciebie na zdjęciach pięknie się prezentuje. Myślałam, że sama zaczęłaś kręcić kwiatki :) Fajowy wianek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na tablicy inspiracyjnej z neta...ale córka Ani piękne robi :) trzeba ją tylko namówić by z aparatem się nie rozstawała :)...nie przepadam też za tą rozciapaną częścią jesieni...ale nawet wtedy trzeba sobie jakoś radzić :)...co do kwiatków? Robiłam, a przynajmniej próbowałam, ale to nie moja bajka :) Mamie wychodzi lepiej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia - niesamowicie oddają piękny jesienny klimat! Wianek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech gdyby ta za oknem była tak piękna jak na tych zdjęciach.... Pada, ciągle pada:( Wianuszek optymistyczny, śliczne kolorki! Ale już dawno nie kręciłam różyczek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Gosia. Dlatego przywołajmy ją :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny wianek.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesień na Twoich zdjęciach:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jesień ! Uwielbiam poranne mgły, kolorowe liście i zapach lasu. Piękne zdjęcia ! Wianek bardzo ładny! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko! Jesień jest Piękna, Bardzo ją lubię. Wianuszek jest Uroczy, A kwiatki bardzo ładne są - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień. śliczności gdy zaczyna się robić kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyś u mnie leje i leje i wcale nie podoba mi się to co mam za oknem; śliczne jesienne zdjęcia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie i nastrojowo... pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też taką jesień lubię.. :) Ciepłą, słoneczną, kolorową - ale lekko przymgloną ;) Fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń